عكس و فيلم فقط چيزي است كه بعداز پايان مراسم عروسيبراي شما باقي مي ماند و مضاعف اصلي است كه با داده ها كافي و مطابق با علايق و ذوق و سليقه خودتان آتليه عروس مراسم را از بين صدها عكاس و آتليه جانور در بازار پيدا فرمائيد . در مقاله اين هفته تصميم داريم نكاتي را در زمينهي تعيين آتليه مراسم عروسي تان به شما يادآور شويم تا در ثبت هر چه خوبتر لحظات روز خاص زندگيتان كمكي كرده باشيم . اين داده ها به شما ياري مي نمايد كه هنگامي از بين دو عكس مي گوييد يكي خوبتر از ديگري است , علت حقيقي تمايز آنانرا كه معمولا در ناخودآگاه شما صورت مي گيرد , تشخيص دهيد .
نسل روز جاري خواستار عكسهايي مختلف از آنچه در طول عروسي بابا و مادرشان همگاني بوده , هستند! عكسهايي ارگانيك و ناگهاني و بدور از ژستها و فيگورهاي تصنعي . خوشبختانه امروزه به تدريج عكاسان مبناي كارشان را اين سبك از عكاسي عروسي قرار دادهاند اما نكته اينجاست كه چه چيزي منجر ميگردد يك عكس عالي به لحاظ رسد و اين كه شما في مابين مثال شغل هاي عكاس عروسيها مي بايست پيرو چه چيزي باشيد؟ قابليتهاي اندكي موجود هست كه مهارت عكاسان را در ساخت تنوع در يك گالري و گالري ديگر نشان ميدهد .
نورپردازي :
با هر عكاسيحرفهاي و نيمهحرفهاي كه حرف نمائيد به شما خواهند خاطرنشان كرد كه نوروفروغ ۹۰ % علت عالي يا اين كه بد شدن عكسهاست . زماني كه به گالري مثال شغل هاي عكاسان نگاه فرمائيد متوجه خواهيد شد كه با نوروروشنايي به روشهاي متعدد بازي شدهاست . بعضا از عكاسان عكس هاي تماما روشن و روحدار را ترجيح مي دهند در حاليكه بعضي ديگر از نوروروشنايي فقط در جهت ساخت احساس و هيجان استفاده ميكنند
نورپردازي مطلوب عكس هاي عروس
زماني به مثال شغل هاي عكاسان و آتليه ها نگاه مي كنيد به حالت فروغ و روشنايي در عكسها دقت نمائيد . آيا آنها بدوننور و رمانتيك هستند؟ روشن و احساساتي هستند؟ هر عكاسي روش خاصي دارااست . بعضا از آنان «نور ارگانيك عكاسي» را ترجيح مي دهند به اين مفهوم كه آن ها به جاي استفاده از روشنايي فلش دوربين يا اين كه بقيه امكانات ساخت فروغ , از فروغ ارگانيك جانور در محيط استفاده مي كنند . هر شرايط نوري براي عكاسان گوناگون است و عكسبرداري از مراسم عروسي در فضاي گشوده با نوروروشنايي خورشيد , بضاعت و توان به طور كامل متفاوتي نسبت به عكاسي در فضاي بدون نور ميطلبد كه قادر است در تعيين آتليه مطلوب به شما ياري دهد .
تفاوت در ميان عكس هاي مسئله روشن و بدوننور
در مثال فعاليت عكاسان و آتليه ها به شدت فروغ و روشنايي دهي حتما توجه فرماييد . سادهترين و مهمترين نكتهاي كه يك عكاس عروسي مي بايست به آن اعتنا نمايد ( بخاطر خرقه عروس ) , تهيه و تنظيم شدت نوردهي است , بطوريكه خرقه عروس بايستي در عين اينكه سپيد چشم شود , تمام جزئيات و پستي بلنديهايش منعكس باشد . عكسهايي در آن جامه عروس بصورت يك خرقه فرم يكدست ( عكس ذيل , سمت راست ) و يا اين كه با رنگ ملايم خاكستري ( عكس ذيل , سمت چپ ) چشم ميگردد , عكسهاي بدي مي باشند .
نوردهي بد در هر دو عكس نمايان است
تركيببندي :
بعداز فروغ و روشنايي به مهم ترين نكتهاي كه مي بايست در گالري عكسهاي مثال عمل عكاسها مي بايست اعتنا نمائيد تركيببندي عكسها مي باشد . تركيببندي بدين مفهوم است كه عكاسان چهطور منزلت متعدد اجزاي عكس را تهيه و تنظيم مينمايند و چه روشي را براي بيان كردن قصه عكسي كه گرفتهاند در پيش گرفتهاند؟ عكسي كه دارنده تركيببندي دلخواه باشد به خير ميتواند دقت مخاطب را در سمت سوژه حياتي جلب نمايد . مثلا به عكس زير اعتنا فرماييد . عكاس دراين عكس , در حاليكه عروس در راهرو در سوي داماد مي رود , از پشتسر عروس و پدرش براي فريم بندي صورت داماد استفاده نموده است . با انجام اين عمل زماني به عكس نگاه ميكنيد خير فقط متوجه وضعيت و زمان عكس ميشويد بلكه ميتوانيد از لحاظ عروس صورت داماد را ملاحظه كنيد .
ادغام بندي دلخواه عكسهاي عروسي
هنگامي به مثال امور نگاه مي كنيد از خودتان بپرسيد : آيا كليه عكسها از يك زاويه و پرسپكتيو گرفته شده است؟ عكاس چه طور چيزها را جالبتر كرده است؟ آيا لحظههايي موجود است كه عكاس عكسي را مشابه عكس زير از ذيل گرفته باشد؟ هر چيزي كه منجر شود شما شم نمائيد در آن لحظه ميباشيد تركيببندي خير و خوبي است .
امكانات :
اين كه كانديدهاي عكاسي مراسم عروسي شما از چه امكانات يا اين كه گونه دوربيني استفاده مي كنند , يكياز سوالاتي متداولي است كه كليه به شما پيشنهاد ميكنند .
عكس و فيلم فقط چيزي است كه بعداز پايان مراسم عروسيبراي شما باقي مي ماند و مضاعف اصلي است كه با داده ها كافي و مطابق با علايق و ذوق و سليقه خودتان آتليه عروس مراسم را از بين صدها عكاس و آتليه جانور در بازار پيدا فرمائيد . در مقاله اين هفته تصميم داريم نكاتي را در زمينهي تعيين آتليه مراسم عروسي تان به شما يادآور شويم تا در ثبت هر چه خوبتر لحظات روز خاص زندگيتان كمكي كرده باشيم . اين داده ها به شما ياري مي نمايد كه هنگامي از بين دو عكس مي گوييد يكي خوبتر از ديگري است , علت حقيقي تمايز آنانرا كه معمولا در ناخودآگاه شما صورت مي گيرد , تشخيص دهيد .
نسل روز جاري خواستار عكسهايي مختلف از آنچه در طول عروسي بابا و مادرشان همگاني بوده , هستند! عكسهايي ارگانيك و ناگهاني و بدور از ژستها و فيگورهاي تصنعي . خوشبختانه امروزه به تدريج عكاسان مبناي كارشان را اين سبك از عكاسي عروسي قرار دادهاند اما نكته اينجاست كه چه چيزي منجر ميگردد يك عكس عالي به لحاظ رسد و اين كه شما في مابين مثال شغل هاي عكاس عروسيها مي بايست پيرو چه چيزي باشيد؟ قابليتهاي اندكي موجود هست كه مهارت عكاسان را در ساخت تنوع در يك گالري و گالري ديگر نشان ميدهد .
نورپردازي :
با هر عكاسيحرفهاي و نيمهحرفهاي كه حرف نمائيد به شما خواهند خاطرنشان كرد كه نوروفروغ ۹۰ % علت عالي يا اين كه بد شدن عكسهاست . زماني كه به گالري مثال شغل هاي عكاسان نگاه فرمائيد متوجه خواهيد شد كه با نوروروشنايي به روشهاي متعدد بازي شدهاست . بعضا از عكاسان عكس هاي تماما روشن و روحدار را ترجيح مي دهند در حاليكه بعضي ديگر از نوروروشنايي فقط در جهت ساخت احساس و هيجان استفاده ميكنند
نورپردازي مطلوب عكس هاي عروس
زماني به مثال شغل هاي عكاسان و آتليه ها نگاه مي كنيد به حالت فروغ و روشنايي در عكسها دقت نمائيد . آيا آنها بدوننور و رمانتيك هستند؟ روشن و احساساتي هستند؟ هر عكاسي روش خاصي دارااست . بعضا از آنان «نور ارگانيك عكاسي» را ترجيح مي دهند به اين مفهوم كه آن ها به جاي استفاده از روشنايي فلش دوربين يا اين كه بقيه امكانات ساخت فروغ , از فروغ ارگانيك جانور در محيط استفاده مي كنند . هر شرايط نوري براي عكاسان گوناگون است و عكسبرداري از مراسم عروسي در فضاي گشوده با نوروروشنايي خورشيد , بضاعت و توان به طور كامل متفاوتي نسبت به عكاسي در فضاي بدون نور ميطلبد كه قادر است در تعيين آتليه مطلوب به شما ياري دهد .
تفاوت در ميان عكس هاي مسئله روشن و بدوننور
در مثال فعاليت عكاسان و آتليه ها به شدت فروغ و روشنايي دهي حتما توجه فرماييد . سادهترين و مهمترين نكتهاي كه يك عكاس عروسي مي بايست به آن اعتنا نمايد ( بخاطر خرقه عروس ) , تهيه و تنظيم شدت نوردهي است , بطوريكه خرقه عروس بايستي در عين اينكه سپيد چشم شود , تمام جزئيات و پستي بلنديهايش منعكس باشد . عكسهايي در آن جامه عروس بصورت يك خرقه فرم يكدست ( عكس ذيل , سمت راست ) و يا اين كه با رنگ ملايم خاكستري ( عكس ذيل , سمت چپ ) چشم ميگردد , عكسهاي بدي مي باشند .
نوردهي بد در هر دو عكس نمايان است
تركيببندي :
بعداز فروغ و روشنايي به مهم ترين نكتهاي كه مي بايست در گالري عكسهاي مثال عمل عكاسها مي بايست اعتنا نمائيد تركيببندي عكسها مي باشد . تركيببندي بدين مفهوم است كه عكاسان چهطور منزلت متعدد اجزاي عكس را تهيه و تنظيم مينمايند و چه روشي را براي بيان كردن قصه عكسي كه گرفتهاند در پيش گرفتهاند؟ عكسي كه دارنده تركيببندي دلخواه باشد به خير ميتواند دقت مخاطب را در سمت سوژه حياتي جلب نمايد . مثلا به عكس زير اعتنا فرماييد . عكاس دراين عكس , در حاليكه عروس در راهرو در سوي داماد مي رود , از پشتسر عروس و پدرش براي فريم بندي صورت داماد استفاده نموده است . با انجام اين عمل زماني به عكس نگاه ميكنيد خير فقط متوجه وضعيت و زمان عكس ميشويد بلكه ميتوانيد از لحاظ عروس صورت داماد را ملاحظه كنيد .
ادغام بندي دلخواه عكسهاي عروسي
هنگامي به مثال امور نگاه مي كنيد از خودتان بپرسيد : آيا كليه عكسها از يك زاويه و پرسپكتيو گرفته شده است؟ عكاس چه طور چيزها را جالبتر كرده است؟ آيا لحظههايي موجود است كه عكاس عكسي را مشابه عكس زير از ذيل گرفته باشد؟ هر چيزي كه منجر شود شما شم نمائيد در آن لحظه ميباشيد تركيببندي خير و خوبي است .
امكانات :
اين كه كانديدهاي عكاسي مراسم عروسي شما از چه امكانات يا اين كه گونه دوربيني استفاده مي كنند , يكياز سوالاتي متداولي است كه كليه به شما پيشنهاد ميكنند .